План-конспект
інтегрованого уроку фізичної
культури
у 5 класі
модуль гімнастика
Завдання уроку: 1.
Повторити дихальні вправи, удосконалювати техніку загально розвивальних вправ з гімнастичною
палицею
2. Сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх
предметів, розвитку рухових якостей
3. Виховувати в учнів бажання до щоденних занять
фізичними вправами.
Тип уроку: гра - інтеграція уроку фізичної
культури з уроками географії, математики, української, англійської мови.
Інвентар: гімнастичні палиці,
обручі, набивні м’ячі, свисток, крейда, роздатковий матеріал,стійки, магнітна
дошка, адміністративна мапа України, магнітики.
№
|
Зміст уроку
|
Дозування
|
Методичні вказівки
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1. Підготовча частина (15хв)
|
|||
1
|
Організація учнів до уроку:
-
шикування
в одну шеренгу;
-
перевірити
правильність постави;
-
рапорт;
привітання;
-
повідомлення
завдань уроку;
-
вимірювання
ЧСС
1) - стройові вправи,
повороти на місці;
2) - різновиди ходьби;
3) - різновиди бігу;
4) – вправи для відновлення дихання;
|
2хв
30 сек.
по 2 рази
80 м.
250м.
4-8 разів
|
Фронтальний метод.
контролювати правильність постави;
- звернути
увагу на зовнішній вигляд, самопочуття
- чітке
виконання контроль
правильної постави
- звернути
увагу учнів на правильне дихання;
- у повільному
темпі, з витримуванням відповідної дистанції;
- під час
ходьби, якісне виконання;
|
2
|
Вимірювання ЧСС
|
30с
|
|
3
|
Гра «Світлофор»:
Учні шикуються
в колону по одному і в повільному темпі біжать по спортзалу. Якщо вчитель показує
жовтий світлофор – учні переходять на ходьбу. Якщо зелений – продовжують біг,
якщо червоний – зупиняються.
|
2хв 30с
|
Зупинитись
потрібно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не зробити
аварі»). Хто підчас гри неуважний, той стає замикаючим.
Відстань – 2
кроки.
|
4
|
Перешикування з
колони по одному в колону по два.
|
30с
|
Поворотом у
русі.
|
5
|
Комплекс ЗРВ з гімнастичною палицею:
В.п. – ноги нарізно,палиця попереду.
Палиця вгору,ліву ногу - назад на носок;
В.п;
Палиця вгору праву ногу – назад на носок;
в.п;
|
4-6 разів
|
За поясненням
без показу вчителя
Обличчя до
гори, темп середній
|
В.п– ноги нарізно,палиця попереду .
Поворот ліворуч, палиця
вертикально
В.п.
Поворот праворуч, палиця
вертикально
В.п.
|
4-6 разів
|
Амплітуда
максимальна,темп середній.
|
|
1) Поворот ліворуч
2) В.п.
3) Поворот праворуч
4) В.п.
|
4-6 разів
|
Під час
повороту тулуба ступні ніг від підлоги не відривати, темп середній.
|
|
1)
нахил тулуба вперед
2)
в.п.
3) нахил тулуба вперед
4)
в.п.
|
4-6 разів
|
Під час нахилів
ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад
|
|
1) Присід – руки уперед, палицю під коліна
2) В.п.
3) Присід
4) В.п.
|
4-6 разів
|
Під час присідань
тримати спину рівно, темп повільний.
|
|
2) В.п.
3) Мах лівою ногою в сторону
4) В.п.
|
4-6 разів
|
Мах
максимальний, темп середній
Стежити за
правильною поставою, опорна нога пряма, махова-пряма, носок прямий
|
|
1) Стрибок, палиця до грудей
2) Стрибок, палиця до гори
3) Стрибок, палиця до грудей
4) Стрибок,палиця вниз
|
4-6 разів
|
|
|
1) Стрибок ноги нарізно, палиця вгору
2) В.п.
3) Стрибок ноги нарізно, палиця вгору
4) В.п.
|
4-6 разів
|
Приземлення на
носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням.
|
|
2. Основна частина (26 хв.)
|
|||
1
|
Естафета «Розминка»
Дві команди
шикуються в колону за загальною стартовою лінією, кладуть праву руку на плече
учня, що попереду. Естафета розпочинається за командою вчителя. Перший
учасник долає дистанцію бігом, оббігає прапорець і повертається до своєї
команди, стає в кінець колони і торкається плеча учасника, що попереду.
Учасники передають естафету торканням до плеча. Отримавши хлопок по
плечу,учень починає бігти по дистанції.
|
3 хв.
|
Перемагає
команда,яка швидше закінчить естафету. Естафета вважається завершеною,коли
останній учасник виконає передачу естафети і капітан підніме руку вгору.
|
2
|
Естафета
«Виклик номерів»
Усі гравці
діляться на дві команди і шикуються в колону по одному. Учні кожної команди
розраховуються за порядковими номерами. Потім учитель викликає номер на свій
розсуд. Гравці, у яких цей номер, біжать по дистанції,вибігаючи зі строю
Вимірювання ЧСС
|
3хв
30с
|
Учасник, який
першим завершить біг по дистанції, принесе своїй команді бал. Команда, яка
набере більшу кількість балів, переможе у цій естафеті.
|
3
|
Естафета «Математичний виклик номерів»
Проводиться за
правилами попередньої естафети, учні оббігають набивні м’ячі «змійкою»,
тільки замість виклику номерів учитель оголошує математичне завдання,
відповідь на яке і є номером учасника,котрий бігтиме по дистанції.
Наприклад:
4+4=8; 8-1=7; …
|
3хв
|
Команда,яка
набере більше балів,переможе у цій естафеті
|
4
|
Естафета « Збери англійський алфавіт»
Теоретичне
завдання-на підлозі лежать картки з буквами англійського алфавіту, потрібно
їх викласти в алфавітному порядку. Фізичне завдання –пролізти в «мишоловку»,
потім пересування по гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах.
|
4хв
|
Естафета триває
до завершення теоретичного завдання. За кожне правильно виконане теоретичне
завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання.
Команда,яка набере більше очок переможе у цій естафеті.
|
5
|
Естафета «Назви предмет»
Теоретичне
завдання – на плакаті написані назви предметів англійською мовою,поряд лежать
предмети. Потрібно покласти предмет під відповідний напис. Фізичне завдання –
лягти на гімнастичну лаву і підтягнутися на руках до кінця лави. Назад
повернутися бігом і передати естафету торканням долоні.
|
4хв
|
За кожне
правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за
швидкість виконання. Команда,яка набере більше очок переможе у цій естафеті.
|
6
|
Естафета «Фонетичний розбір слова»
Теоретичне
завдання- виконати на плакаті частковий фонетичний розбір наданого слова (визначити
кількість букв і звуків). Фізичне завдання – пролізти в «мишоловку», потім
подолати бар’єр
|
4хв
|
За кожне
правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за
швидкість виконання. Команда,яка набере більше очок переможе у цій естафеті.
|
7
|
Естафета «Географічна»
Теоретичне
завдання – визначити на мапі місце розташування обласних центрів крїни і
позначити їх магнитиками. Фізичне завдання – перенесення набивних м’ячів. За
сигналом перші учасники команд біжать з м’ячами в руках; кладуть їх в обруч;
підбігають до мапи і виконують теоретичне завдання. Повертаються назад
звичайним бігом. Наступні біжать до мапи, виконують теоретичне завдання,
забирають з обручів м’ячі, повертаються до команд.
|
4хв
|
Естафета
закінчується тоді,коли останній гравець повернеться із м’ячем до лінії
старту. За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко, і
одне команді за швидкість виконання. Команда,яка набере більше балів переможе
у цій естафеті.
|
3. Заключна частина (4хв)
|
|||
1
2
3
|
Гра «Заборонений рух»
Учні виконують
рухи за командою вчителя, окрім забороненого руху
Вимірювання ЧСС
Підбиття
підсумку уроку
|
2-3хв
30с
1хв
|
- включити впр.
для відновлення дихання;
- хто помилився
– допомагає вчителю конролювати перебіг гри
Відзначити
кращих учнів, оцінити, звернути увагу
на помилки
|
Немає коментарів:
Дописати коментар