Конкурс вчитель року

План-конспект
інтегрованого уроку фізичної культури
у 5 класі
модуль гімнастика  


Завдання уроку: 1. Повторити дихальні вправи, удосконалювати техніку      загально розвивальних вправ з гімнастичною палицею
2. Сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів, розвитку рухових якостей
3. Виховувати в учнів бажання до щоденних занять фізичними вправами.

Тип уроку:  гра -  інтеграція уроку фізичної культури з уроками географії, математики, української, англійської мови.


Інвентар: гімнастичні палиці, обручі, набивні м’ячі, свисток, крейда, роздатковий матеріал,стійки, магнітна дошка, адміністративна мапа України, магнітики.





Зміст уроку
Дозування
Методичні вказівки
1
2
3
4
1. Підготовча частина (15хв)
1
Організація учнів до уроку:
-          шикування в одну шеренгу;
-          перевірити правильність постави;
-          рапорт; привітання;
-          повідомлення завдань уроку;
-          вимірювання ЧСС
1) - стройові вправи,
 повороти на місці;

2) - різновиди ходьби;

3) - різновиди бігу;


4) – вправи для відновлення дихання;
2хв




30 сек.
по          2 рази       

80 м.

250м.


4-8 разів




Фронтальний метод. контролювати правильність постави;
- звернути увагу на зовнішній вигляд, самопочуття
- чітке виконання контроль
 правильної постави

- звернути увагу учнів на правильне дихання;
- у повільному темпі, з витримуванням відповідної дистанції;
- під час ходьби, якісне виконання;
2
Вимірювання ЧСС
30с

3
Гра «Світлофор»:
Учні шикуються в колону по одному і в повільному темпі біжать по спортзалу. Якщо вчитель показує жовтий світлофор – учні переходять на ходьбу. Якщо зелений – продовжують біг, якщо червоний – зупиняються.
2хв 30с
Зупинитись потрібно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не зробити аварі»). Хто підчас гри неуважний, той стає замикаючим.
Відстань – 2 кроки.
4
Перешикування з колони по одному в колону по два.
30с
Поворотом у русі.
5
Комплекс ЗРВ з гімнастичною палицею:
В.п. – ноги нарізно,палиця попереду.
Палиця вгору,ліву ногу - назад на носок;
В.п;
Палиця вгору праву ногу – назад на носок;
в.п;




4-6 разів
За поясненням без показу вчителя

Обличчя до гори, темп середній
        В.п– ноги нарізно,палиця попереду .
 Поворот ліворуч, палиця вертикально
 В.п.
 Поворот праворуч, палиця вертикально
В.п.

4-6 разів
Амплітуда максимальна,темп середній.
  1. В.п.- ноги нарізно,палиця позаду під лікті.
1) Поворот ліворуч
2) В.п.
3) Поворот праворуч
4) В.п.

4-6 разів
Під час повороту тулуба ступні ніг від підлоги не відривати, темп середній.
  1. В.п.- ноги нарізно, палиця на плечі,за голову
 1)  нахил тулуба вперед
 2)  в.п.
 3)  нахил тулуба вперед
 4)  в.п.

4-6 разів
Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад
  1. В.п.- ноги нарізно, палиця позаду, руки відведені назад
1) Присід – руки уперед, палицю під коліна
2) В.п.
3) Присід
4) В.п.

4-6 разів
Під час присідань тримати спину рівно, темп повільний.
  1. В.п.- ноги нарізно, палиця попереду, одним кінцем у підлогу, на інший кінець покласти руки;  1) Мах правою ногою в сторону
2) В.п.
3) Мах лівою ногою в сторону
4) В.п.
4-6 разів
Мах максимальний, темп середній
Стежити за правильною поставою, опорна нога пряма, махова-пряма, носок прямий
  1. В.п. – стійка ноги нарізно, палиця попереду
1) Стрибок, палиця до грудей
2) Стрибок, палиця до гори
3) Стрибок, палиця до грудей
4) Стрибок,палиця вниз

4-6 разів

  1. В.п.- О.С стійка, палиця попереду
1) Стрибок ноги нарізно, палиця вгору
2) В.п.
3) Стрибок ноги нарізно, палиця вгору
4) В.п.


4-6 разів
Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням.
2. Основна частина (26 хв.)
1
Естафета «Розминка»
Дві команди шикуються в колону за загальною стартовою лінією, кладуть праву руку на плече учня, що попереду. Естафета розпочинається за командою вчителя. Перший учасник долає дистанцію бігом, оббігає прапорець і повертається до своєї команди, стає в кінець колони і торкається плеча учасника, що попереду. Учасники передають естафету торканням до плеча. Отримавши хлопок по плечу,учень починає бігти по дистанції.
3 хв.
Перемагає команда,яка швидше закінчить естафету. Естафета вважається завершеною,коли останній учасник виконає передачу естафети і капітан підніме руку вгору.
2
 Естафета «Виклик номерів»
Усі гравці діляться на дві команди і шикуються в колону по одному. Учні кожної команди розраховуються за порядковими номерами. Потім учитель викликає номер на свій розсуд. Гравці, у яких цей номер, біжать по дистанції,вибігаючи зі строю

Вимірювання ЧСС
3хв







30с
Учасник, який першим завершить біг по дистанції, принесе своїй команді бал. Команда, яка набере більшу кількість балів, переможе у цій естафеті.
3
Естафета «Математичний виклик номерів»
Проводиться за правилами попередньої естафети, учні оббігають набивні м’ячі «змійкою», тільки замість виклику номерів учитель оголошує математичне завдання, відповідь на яке і є номером учасника,котрий бігтиме по дистанції.
Наприклад: 4+4=8;  8-1=7; …
3хв
Команда,яка набере більше балів,переможе у цій естафеті
4
Естафета « Збери англійський алфавіт»
Теоретичне завдання-на підлозі лежать картки з буквами англійського алфавіту, потрібно їх викласти в алфавітному порядку. Фізичне завдання –пролізти в «мишоловку», потім пересування по гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах.

4хв
Естафета триває до завершення теоретичного завдання. За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання. Команда,яка набере більше очок переможе у цій естафеті.
5
Естафета «Назви предмет»
Теоретичне завдання – на плакаті написані назви предметів англійською мовою,поряд лежать предмети. Потрібно покласти предмет під відповідний напис. Фізичне завдання – лягти на гімнастичну лаву і підтягнутися на руках до кінця лави. Назад повернутися бігом і передати естафету торканням долоні.
4хв
За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання. Команда,яка набере більше очок переможе у цій естафеті.
6
Естафета «Фонетичний розбір слова»
Теоретичне завдання- виконати на плакаті частковий фонетичний розбір наданого слова (визначити кількість букв і звуків). Фізичне завдання – пролізти в «мишоловку», потім подолати барєр  
4хв
За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання. Команда,яка набере більше очок переможе у цій естафеті.
7
Естафета «Географічна»
Теоретичне завдання – визначити на мапі місце розташування обласних центрів крїни і позначити їх магнитиками. Фізичне завдання – перенесення набивних м’ячів. За сигналом перші учасники команд біжать з м’ячами в руках; кладуть їх в обруч; підбігають до мапи і виконують теоретичне завдання. Повертаються назад звичайним бігом. Наступні біжать до мапи, виконують теоретичне завдання, забирають з обручів м’ячі, повертаються до команд.
4хв
Естафета закінчується тоді,коли останній гравець повернеться із м’ячем до лінії старту. За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко, і одне команді за швидкість виконання. Команда,яка набере більше балів переможе у цій естафеті.
3. Заключна частина (4хв)
1
  

2

3
Гра «Заборонений рух»
Учні виконують рухи за командою вчителя, окрім забороненого руху
Вимірювання ЧСС

Підбиття підсумку уроку


2-3хв


30с

1хв
- включити впр. для відновлення дихання;
- хто помилився – допомагає вчителю конролювати перебіг гри
Відзначити кращих учнів, оцінити, звернути  увагу на помилки

Немає коментарів:

Дописати коментар